A fejlécet és a designt én készítettem. A kódok viszont Roxanatól vannak. Kérlek, ha bármi problémád van vele, azt kulturáltan add a tudtomra.

2017. május 9., kedd

Miért nem érkezik új rész?

Sziasztok!

Már réges-rég meg szerettem volna írni ezt a bejegyzést, egyszerűen csak nem tudtam, hogyan kéne nekikezdenem. Az igazság az, hogy nem ihlet hiány miatt szünetelnek a bejegyzések, a vázlat és a történet ugyanis a fejemben (és a vázlataim között) pihen, nincs egy olyan jelenet, amiről ne tudnám, hogy melyiket követi. Az időhiányra sem foghatom, hiszen azóta is rendszeresen írok (egy szerepjátékos oldalon és egy másik oldalon, ahol minden bejegyzésem angol nyelvű). 
Szóval, akkor miért nem érkezik a folytatás?
Mert az egyetem kezdetével magába szippantott Dél-Korea imádata és mindig más és más történetek befejezése és írása kerültek a lista legelejére. Ezt borzalmas így bevallani, talán ezért is halogattam a magyarázatot.
A blogot azonban be fogom fejezni. Soha életemben nem volt még olyan dolog, amit - teljen el bármennyire hosszú idő - nem fejeztem volna be. Viszont nem tudom, mennyi időre van ehhez szükségem. Ezúttal nem szeretnék senkit sem megváratni a részekkel, vagyis mindenképp előre megírnám a fejezeteket, és csak azt követően kezdeném el a feltöltést.
Szóval ezek a terveim. Befejezni a Northern lights-t, írni tovább a szerepjátékot mind magyarul, mind angolul, sikeresen lerakni a felsőfokú nyelvvizsgát, túlélni a vizsgaidőszakot, befejezni a novellát, amit szintén az AFF-en fogok közzé tenni a BTS megalakulásának évfordulóján és oh, a végén persze ez a blog is ott csücsül.
Mindenkitől elnézést kérek, aki nagy ritkán még fellátogat ide.
Kellemes nyarat és sok sikert az érettségihez <3
Millio puszi Xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése